Assalamualaikum…Selamat datang!!! ^_^

MdRzBismillah pembuka bicara,

Senyum dilontar tanda mesra,

pantuncyber kini menjelma,

tekad menbantu anak bangsa.

Assalamualaikum..selamat datng kepada anda semua..

Terima kasih kerana sudi melayari blog ini..alhamdulillh berkat usaha, impian dan bantuan rakan2 akhirnya blog ini menjadi realiti bukan fantasi..sy selaku pengasas blog ini mengharapkan sokongan dari anda semua supaya blog ini sentiasa maju ke hadapan insyaallah..

Tujuan utama blog ini dihasilkan adalah untuk memberi maklumat dan panduan bukan sahaja berkenaan pantun malahan isi-isu semasa yang boleh kita sama2 berbincang bagi membuka minda seterusnya memberikan kita pengetahuan baru..

Insyaallah dari masa ke semasa sy akn berusaha untuk memajukan blog ini. Akhir kata, selamat melayari blog ini dan semoga anda semua gembira dan berpuas hati dengan ape yng disediakan..amin..

~ by Rozaimie on April 28, 2007.

10 Responses to “Assalamualaikum…Selamat datang!!! ^_^”

  1. dasat betul kata2 aluan..semoga hang sukses selalu..Amin..

  2. hehe..thanksla..
    ayat kena manis..huhu..

  3. gambar blue x da ka???? hahahaha…. x pon pantun lucah dah le….

  4. buah cempedak di atas pokok..
    buah tangan banyak kat hospital..
    buah hati susah nak dapat…
    buah ape, ade kt mane2… pon susah nak dapat….

    jawab2…. saya jual pantun nih….

  5. kepada abg pejal yng xbape nk comel tu..
    jg2 ckit ayat anda tu.
    dilarng sama sekali menggunakan perkataan yng xsopan..

  6. ape ye nk jawab…
    eeemmm..ade jawapan ke..
    buah hati entah di mana,
    pokok tinggi sukar dicapai,
    jangn diimpi buah naga,
    pergili mkn pulut tapai..

    haha..

    xpyhla cari buah-buahan..
    kan byk makanan lg di dunia ni.

  7. ikan bilis ikan sarding..
    tiap2 hari deli yang masakkan..
    aku dan idan watak yang penting..
    nasi, lauk, sayur, aku tlg habiskan…
    kui kui kui….

    puisi sadis buat deli dan rumetnye…
    isk isk isk….

  8. sorong papan tarik papan…
    buah keranji dlm perahu..
    lipat kain tarik kain..
    kain ape ade bulu?????
    hehehe…

  9. jawapannya, kain bulu kambing!! pandai kan aku..miahaha..takdo hadiah ka encik rozaimi?

  10. hehe..tanyala pada bretmot de hadiah ke x..haha..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: